3e April,

Alltså jag kaaan inte förstå hur tiden går så fort, vart tar dagarna vägen?! Vi gick in i april nu och det kändes som det var igår jag tjatade om att det redan var mars haha...

Men förra veckan var jag ledig på onsdagen så då var jag och Michelle ute och gick lite. Tog det lugnt sen.
I torsdags jobbade jag sent och på fredagen blev det ett tidigt pass istället. Sen på kvällen var jag med M, mysigt!

Var uppe redan 6 på lördagen så blev en lång dag och otroligt nog höll jag mig ganska pigg hela dagen. Var hemma på dagen och slappade lite men sen vid 19 drog jag och Michelle till Agnes för middag. Åt och drack gott, Ellinor och Felicia kom också, sen var Jakob och ett par vänner till han med, det var väldigt trevligt! Sen hamnade vi på KJ10 och hade kul, kobojsarna spelade tydligen där haha, så det var lite roligt!
Igår låg jag mest i sängen, kollade serie, åt pizza, skrev lite och ja, det var det!

Idag är jag ledig så sov ut till 12, nu har jag ätit frukost och städat hela lägenheten. Ska iväg till gymmet snart!

Kommentera här: